FOI – Fakultet organizacije i informatike

U ovom dijelu možete naći opise niza procedura koje će vam biti potrebne u obavljanju vašeg posla na FOI-u.


Kako objaviti termine konzultacija na web stranicama FOI-a?

Odredite si termine konzultacija te odabrane termine dostavite direktno u referadu ili pošaljite na e-mail referade (referada@foi.hr).  ...vrh stranice

Kada i kako objaviti termine ispitnih rokova?

U toku godine ste obvezni imati rokove u 2., 6. i 9. mjesecu te sve dodatne rokove za koje dobijete obavijest putem e-mail-a ili dokumenta (odluke uprave tj. fakultetskog vijeća). Odredite termine ispitnih rokova za sve predmete na kojima radite te odabrane termine dostavite direktno u referadu ili pošaljite na e-mail referade (referada@foi.hr) koja će ih objaviti na web stranicama fakulteta.

Ukoliko za ispit trebate neku od dvorana, nju rezervirate direktno u referadi. Ukoliko pak za ispitni rok trebate neki od laboratorija, tada rezervaciju istog vršite u CIP-u. A ukoliko vam je potrebna neka dvorana ili laboratorij na FOI-u 2, tada morate kontaktirati Horčićka Ljiljanu u referadu na FOI 2 putem e-mail-a (lhorcick@foi.hr) ili telefonski (042/201-983). Termine ispitnih rokova morate objaviti početkom svake akademske godine.  ...vrh stranice

Kako rezervirati službeni automobil za službeni put?

Odite do tajnice dekana i dogovorite rezervaciju automobila za željeni termin. Možete to učiniti i e-mail-om no bolje je osobno jer se može dogoditi da nema slobodnog automobila za taj termin. Ukoliko nema slobodno automobila a vi morate ići baš tog datuma na put, dobit ćete odobrenje za autobusnu kartu. U svakom slučaju (automobila ili autobusa) dobit ćete u kabinet prije samo puta putni nalog. Putni nalog nosite uvijek sa sobom kad idete na službeni put. On vam je pokriće da ste zaista poslani a važan je i u slučaju da vam se dogodi prometna nezgoda.  ...vrh stranice

Kako ispuniti putni nalog?

Postoji nekoliko bitni polja na poleđini putnog naloga koje morate ispuniti. U nastavku slijedi opis i upute za unos u iste.

za izvršeno službeno putovanje: vaše ime i prezime (npr. Mario Konecki)
zvanje: titula koja vam piše na vašoj diplomi (npr. dipl.inf.)
na dužnosti: status na vašem radnom mjestu (npr. asistent)
od: mjesto polaska (npr. Varaždin)
do: konačno odredište (npr. Zagreb)
početno stanje brojila: stanje brojila prije puta (npr. 32546)
završno stanje brojila: stanje brojila nakon ukupnog puta tj. po povratku u Varaždin
   (npr. 32628)
RELACIJA - od - do: navodite redom mjesto polaska, sva stajališta i mjesto povratka tj.
   sve relacije (npr. VŽ (od) - ZG (do) u prvom redu i ZG (od) - VŽ (do) u drugom redu)
● U polja Prijevozno sredstvo, Razred (km) i Za prijevoz iznos u upisujete kroz sve
   redove opis prijevoznog sredstva (npr. Službeni auto FOI, Peugeot 207, VŽ-292-HV)
OBRAČUN OSTALIH TROŠKOVA - OPIS TROŠKOVA - ovdje navodite sve
   popratne troškove za koje imate račune zajedno s iznosima (npr. cestarina 46,00 kn, gorivo 150,00 kn, itd.)
● Osim navedenog potrebno je potpisati se na mjesta (podnositelj računa) i Priznajem
   podnositelj računa

● Uz putni nalog ćete dobiti također jedan prazan papir sa naslovom Izvještaj na koji
   trebate ukratko opisati svrhu puta te se također potpisati.

Ukoliko idete više puta u jednom mjesecu na put dobit ćete mjesečni putni nalog. Polja na ovom nalogu su indentična već opisanima iako ih je nešto manje.

Obje strane putnog naloga možete vidjeti ovdje.  ...vrh stranice

Kada i kako predati putni nalog?

Po završenom službenom putovanju, popunjavate putni nalog i predajete ga u računovodstvo. U računovodstvu ćete odmah dobiti novac za pola dnevnice, ukoliko ste na putu bili više od 8 sati ili za cijelu dnevnicu, ukoliko ste na putu bili više od 12 sati.  ...vrh stranice

Gdje unijeti podatke o odrađenim satima na pojedinom studiju?

Svaki zaposlenik je dužan unositi evidenciju odrađenih sati na pojedinom studiju. Evidenciju sati unosite putem web programa na adresi http://ema.foi.hr/raspored/. U program se prijavljujete koristeći svoj LDAP račun (dobiva se preko CIP-a). Ukoliko nemate u sustavu neki od kolegija na kojima radite, obratite se prodekanu za nastavu.  ...vrh stranice

Kada i kako predati izvještaj vezan za odrađene sate na PITUP-u?

Ukoliko ste u tekućem mjesecu imali nastavu na stručnom studiju PITUP, po isteku tekućeg mjeseca u sustavu za unos evidencije sati imate mogućnost ispisati PITUP izvještaj za pojedini mjesec i pojedini centar (Varaždin, Sisak, Zabok ili Križevci). Potpisani ispisani izvještaj predajte u računovodstvo nakon čega ćete u roku od tjedan-dva dobiti isplatu dodatnog honorara za izvođenje nastave na stručnom studiju na vaš žiro račun.  ...vrh stranice

Kako prijaviti kvar računala ili potrebu za nekom tehničkom intervencijom?

Sve potrebe za uslugama CIP službe podnose se putem web sustava na adresi: http://cip.foi.hr/index.php/radni-nalozi. U sustav se prijavljujete koristeći svoj LDAP račun.  ...vrh stranice

Kako naručiti tehničku opremu (računalo, stick, itd.)?

Da biste naručili tehničku opremu, morate u dogovoru sa svojim šefom pronaći način financiranja (sa projekta na kojem se nalazite, iz sredstava fakulteta, kombinirano, itd.). Nakon toga morate dobiti odobrenje prodekana za financijsko-materijalno poslovanje - Prof.dr.sc. Vjeran Strahonja te će nakon toga CIP za vas naručiti traženu opremu te će ista stići u CIP gdje ćete je moći i preuzeti.  ...vrh stranice

Kome prijaviti kvarove na klima uređajima i ostale potebne popravke u kabinetu?

Za sve radnje ovog oblika kontaktirajte domara fakulteta (Miki - 099/339-0803).  ...vrh stranice

Kako i gdje naručiti uredski materijal (papiri, CD-ovi, itd.)?

Uredski materijal naručujete osobno u skriptarnici fakulteta (prizemlje, odmah lijevo od ulaza).  ...vrh stranice

Kako i gdje se prijaviti na Moodle (fakultetski sustav e-obrazovanja)?

Preko Moodle sustava pristupate, koristeći svoje LDAP račun, predmetima na kojima radite. Moodle sustav je fakultetski sustav e-obrazovanja što znači da ste ovdje dužni stavljati materijale vezane za predavanja i vježbe na vašim predmetima kao i sve potrebne obavijesti vezane za izvođenje nastave na vašim predmetima. U sustav Moodle se možete prijaviti preko adrese http://elf.foi.hr/ koristeći, kao što je već spomenuto, svoj LDAP račun.  ...vrh stranice

Kako se prijaviti na FOI e-mail račun?

Da biste došli do svoje e-mail pošte na FOI e-mail računu možete koristiti FOI webmail program. Navedeni program se nalazi na adresi https://webmail.foi.hr/webmail/src/login.php pri čemu korstite podatke za ulaz koje ste dobili u CIP-u.  ...vrh stranice

Kako napisati/prijaviti znanstveni članak (rad)?

Osim nastavne aktivnosti, jedan dio vašeg posla je i znanstvena i istraživačka djelatnost. Ta djelatnost se očituje objavljivanjem znanstvenih članaka s vašim znanstvenim doprinosom. Znanstveni članci se vrednuju prema svojoj težini kao A1 (objavljeni u znanstvenim časopisima) ili A2 (objavljeni u zbornicima raznih konferencija). Naravno, za A1 članak je potreban puno ozbiljniji materijal i rad nego za A2. Postoji niz konferencija i časopisa u koje možete poslati svoje članke na recenziju (postupak ocjene i prihvaćanja/odbijanja rada).

Neke konferencije i časopisi su besplatni, dok je za druge potrebno platiti objavu članka tj. prisustvovanje na konferenciji u slučaju da je članak prihvaćen. Koje konferencije i časopisi su zanimljivi za vas tj. koji će vam se brojiti prilikom vašeg napredovanja možete saznati od svojih starijih kolega na katedri. Ukoliko se konferencija/časopis plaća možete ili tražiti financiranje s projekta na kojem radite ili pisati molbu upravi za financiranjem.  ...vrh stranice

Što je to i gdje možete vidjeti svoj matični broj znanstvenika?

Samim zaposlenjem na fakultetu Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa dodijelilo vam je matični broj znanstvenika. On vas identificira u znanstvenom okruženju u koje ste se uključili. Svoj matični broj znanstvenika možete vidjeti ovdje.  ...vrh stranice

Kome se obratiti s pitanjima i problemima vezanim za Moodle, vlastite FOI web stranice i ISVU?

Za pitanja i probleme vezana za Moodle i vlastite web stranice obratite se Darku Grabaru (drugi kat desno) a za sva pitanja i probleme vezana za rad s ISVU programom Nenadu Peršiju (u referadi).  ...vrh stranice

Gdje je dozvoljeno parkiranje?

Asistentima i znanstvenim novacima nije dozvoljeno koristiti parking kod FOI-a 1 no možete koristiti parking kod FOI-a 2. Sa prednje strane zgrade se nalazi veliki javni parking koji je besplatan a sa stražnje strane zgrade je dio rezerviran samo za djelatnike.  ...vrh stranice

Što u slučaju da niste u mogućnosti doći na nastavu zbog bolesti ili nekog drugog opravdanog razloga?

U slučaju nemogućnosti dolaska na nastavu morate o tome obavijestiti referadu da bi se izdala odgovarajuća obavijest studentima, morate o tome obavijesti svog šefa, a u slučaju bolesti morate o tome obavijestiti i tajnicu dekana.  ...vrh stranice