FOI – Fakultet organizacije i informatike
Sve o FOI-u na jednom mjestu
Osim što morate shvatiti niz stvari koje će vam s vremenom trebati na FOI-u, postoji niz početnih koraka koje valja učiniti odmah nakon što ste dobili obavijest
da ste primljeni na fakultet kao asistent/znanstveni novak.
Koraci koje trebate učiniti odmah su:
- Otići do tajnice dekana i potpisati ugovor o radu.
- Javiti se svom šefu tj. profesoru na čijim ste predmetima i raspitati se o svojim dužnostima.
- Vjerojatno ćete dobiti tj. netko će vam dodijeliti stalni ili privremeni kabinet. Ukoliko to ipak nije učinjeno možete se obratiti svom šefu ili prodekanu za nastavu. Isto vrijedi i za interni broj telefona u kabinetu.
- Vjerojatno ćete dobiti stalno ili privremeno računalo za rad. Ukoliko niste, trebate se obratiti svom šefu.
- Otići u računovodstvo i dati svoje podatke: tekući račun za plaću, žiro račun za ostala primanja, JMBG, OIB i adresu prebivališta tj. boravišta.
- Otići u CIP i zatražiti da vam se napravi e-mail račun te da vas se doda na e-mail listu nastavnika, članova vaše katedre i članova Udruge asistenata.
- Otići u CIP i zatražiti LDAP (potreban za pristup Moodle-u, evidencija rada, itd.) korisničko ime i lozinku, ukoliko ih ne dobijete automatski.
- Otići u CIP i zatražiti svoj msdnAA račun (putem kojeg možete skidati Microsoftove programe).
- Otići u referadu ili e-mail-om (referada@foi.hr) javiti termine konzultacija
(6 obaveznih sati). Iste termine objaviti i na vratima kabineta. - Ukoliko automatski ne dobijete podatke za pristup ISVU (program za evidenciju ispita i ispitnih rezultata) sustavu, obratite se prodekanu za nastavu.
- Kontaktirajte Darka Grabara (drugi kat desno) sa molbom da vas prijavi na sve vaše predmete kao nastavnika u sustavu Moodle (fakultetski sustav e-obrazovanja).
- Odite u knjižnicu i učlanite se. Dobit ćete nastavnička prava tj. moći ćete imati posuđenu knjigu neograničeno dugo.